Canım hayırlı uğurlu olsun rabbim hepimizin bebislerini sağlıkla kucağına aldırsin. Bende 9+3 um öğrendiğimdendir günde bir fincan içiyorum.sigara kahve bağımlısı olarak sigara içmediğim için artık kahve olmasa duramazdim.doktorum da hiç bir sorun olmayacağını söyledi günde bir fincanın bilgin olsun. İstersen gün aşırı iç aklında kalmasın😍