ada00 folik asit sizde mide bulantısı yaptı mı kızlar? bir de 1,5 aylık olmama rağmen ara ara kalbim sıkışmaya başladı çok erken değil mi sizce?
Hulya2841 ada00 benımde cok sıkısıyodu o zamanlar kalp gereğinden fazla calıısyor artık normal canım ama doktoruna yine söylersn durumu zaten folik asit de bende yapmadı zaten o zamanlar herseye midem bulanıyodu😀
Diidosd ada00 evet folik asit bulantı yapıyor. Doktoruna şöyle değiştirir zaten. Kalp sıkışması da bende de oluyordu ilk zamanlarda. Şu anda 12+2 deyiz. Hala ara ara oluyor.
olmezbusra11 ada00 yapar canım benm doktorum da bana söylemişti 12.haftamda bırak artık folik asiti o bulantıyı artırir demişti onu bıraktık geçti
goncacan BernaOmer ah canim biseyler yapmadim hic valla allahasukur oldu kendiliginden bu da 2. Ama hamile kalmamak icin biseyler yapsaymisim iyi olurmus bunun icin😁😁😁