Nur-006 benim Şubat sonu Mart başı inşallah.
20 tane zıbın aldım kısa kollu askılı ve uzun kollu karışık
5 tane alt üst takım
15 tane de tulum aldım şapkalı eldivenli olanlar da var içerisinde. Bunların hepsi 03/1-3 ay.
Bazıları çok gelebilir ama evim 2+1 kapalı balkonum yok, boş odayı çocuk odası yaptığım için çamaşırları oturma odasının ortssında kurutmaya çalışıyorum bazen 2 günü bile geçiyor kuruması. Hem bebişle tek başıma kalacağım için sürekli yıkamaya kurutmaya vaktim kalmayabilir diye fazla fazla aldım.
Kusma ve sıvı kaka yaptıkları için bezden taşma olayı çok oluyormuş sürekli değiştirmek zorunda kalınıyormuş. O yüzden tedarikli olmak istedim.
3-6 ları yazlık gibi düşündüm onları karışık aldım. Kısa kollu, uzun kollu, ince, kalın karılık aldım benişin kilosuna göre tam olarak ne olacağını kestiremedim açıkçası. Çoğu ürünü 3-6/6-9 aldım. 6-9 larda baharlık gibi ince ama uzun şeyler. Tayt bluz takımları, elbise içine bluz takımları şeklinde 🥰
Bu arada benim yenidoğan sadece 1tane 5li, 1 tane 10lu takımım var. Geri kalan herşey 0-3/1-3 ay aldım