Pskglzr Bebelac gold kullanıyorum hem maddi açıdan daha uygun 800 Gr 150₺ Bebelac olan da yine 800 Gr 130₺ hemde güzel bebeğim 2 aylık ilk hipp aldım ama mama bir hafta gidiyor hipp pahalı geldiği için Bebelac denemek istedim ve gayet memnunum bebeğimin kilo alımı fln da boy uzaması da herşeyi çok iyi yerinde gaz sorunu da çok çok yaşamadık her bebekte olan kadar yaşadık oda zaten mamayla ilgili değil bebeklerin sindirim sistemiyle ilgili çok pahalı mamalar almaya gerek yok kusma vs de olmadı bebekler normalde çok sık kusar derler benim kızımda öyle bir sorun yaşamadık tabi en sağlıklısı anne sütü ama olmayınca olmuyor bazen Aptamil çok şekerli eğer anne sütü de vereceksen önermem anne sütü almıyor yoksa bebek Aptamil şekerli olduğu için daha tatlı geliyor