AliBarlas2816 denizarenmom Trendyol dan Özdilek empos battaniye aldım iki ay falan oluyo 250 ye almıştım şu an bilmiyorum fiyatını ama tam kışlık kalın battaniye bı de yumuşacık 😊
SebnemRasit denizarenmom ben penye kundak yapmalık iki katlı olandan var ona sararım sonrada nohuta dedim yetmez mi ya
Nur_089 denizarenmom öDilege bak kuzum ben kızıma ordan almıştım senin istediğin gibi kalınlar okuyor orda
denizarenmom SebnemRasit ben o penyelerden 3 tane aldim, bir nohut aldim bir tanede trendyolda hamur diye bir magaza var ordan bir tane aldim ama annem dun gece bir tanede kalin alin dedi
SebnemRasit denizarenmom abariiiii ne çok gı biliyorum hamurdan bebek çantası için alt açma ile bez ıslak mendil koymak için şeyden aldım. Güzel ama
ecemsuuuuu AliBarlas2816 onu bende sipariş verdim modeli falan çok hoştu ama eve gelen bambaşkaydı anında iade ettik iğrenç geldi hiç kalın değildi çok önceydi Özdilek diye verdik başka marka göndermişlerdi bide 🙄
Bernnnaaaa denizarenmom bella Maison markasından aldım canım trendyolda indirimli çok memnun kaldım yumuşacık