Merhaba kızlar; sat 25 ekim beklediğim adet tarihi bir hafta geçince evdeki testte direk çift çizgi çıkmıştı bugün beta sonucum çıktı 25 bin küsürlerde daha önceki gebeliğimde değer cok azken öğrenmiştim bu değer 6 haftaya göre fazla değil mi hemşireye sorduğumda 6 hafta dedi kız bebeklerde beta daha yüksek olabiliyor demişti sizin 6. Haftada betanız kaçtı ve cinsiyet öğrenen var mı kız olan ya da ikiz olan😅