nevzatbaskomser Gebeliğin başından itibaren kaçıncı haftalarda kontrole gittiniz, tahlil tetkik işlemlerini hangi haftada hangisini yaptırdınız?
hayalperest2310 nevzatbaskomser benim sıkıntılı olduğu için her hafta gittim diyebilirim 24 haftalık oldum sadece bu hafta iki hafta gitmedim yarın yine gidecm hastahaneden gına geldi bana☹️
poyrazin_annesi28 nevzatbaskomser 8 de kan tahlili verdim 7 tüp falan. 12 haftada ikili tarama bide 16. Haftada gidicem
denizarenmom nevzatbaskomser 6+2,10+2,11+4,14+2,18+2,22+4,23+2 genel olarak doktorum hep 4 haftada bir cagiriyor🫶
nevzatbaskomser poyrazin_annesi28 7 tüp ne için. Ben de 4 haftalıkken tahlil yaptırdım öğrendiğim zaman. Şimdi 8inci haftadayım ne zamanlar gitsem diye düşünüyorum
poyrazin_annesi28 nevzatbaskomser Toksoplazma vs vs bir suru tahlil vardı e nabizda. Hangi kan grubu olduguma bile bakılmış. Gerekli şeyler için demek ki. Doktorunuz demedi mi su gün gelin diye
nevzatbaskomser poyrazin_annesi28 Söylemedi. Sizin fazla kan alınmış sanki çoğu aynı tüpten bakılabiliyor. Genetik ve kronik farklı bir rahatsızlığınız mı vardı. Öyle belirttiyseniz ayrıca detaya girmiş olabilirler
nevzatbaskomser poyrazin_annesi28 ilginç geldi bana 🙄 her birine 2 ml alsalar 14 ml baya alınmış. Ben 2 tüp verdim 1 sarı 1 mor. Önceki gebeliğimde de aynı yapılmıştı. Neyse sorun yoksa kan yerine gelir 😃