girl_boy_annesi hakaret etmedim tarikatçılardan her şeyi beklerim dedim ,evet güvenmiyorum güvenmek zorundamıyım bu devirde dışarda ki hiç kimseye güvenmiyorum herkesten her şeyi bekliyorum herkes her şeyi yapabilir güvenmiyorum kardeşim güvenmek gibi zorunluluğum da yok, bu hakaret mi oldu şimdi ahahah çok komiksin işin içinden nasıl sıyrılırım diye bana hakaret etti diyorsun 😀