Adamiranin__annesi Son kez sorayım ada mira ismi nasıl sizce çok cik az kaldı 39+2 şuan… Başka önerisi olan varsa bekliyorum
Brck0303 Adamiranin__annesi ada olmaya da bilir mira tek başına da güzel Miray da güzel isim Tabiki senin kararın isim konusunda bişey diyemem bunca zaman Umay Sare diye sevdim ama Umay isminin caiz olmadığını öğrendim bebeğe bereketsizlik getireceğini vs söylediler hala aklım a gelen hiçbir şey yok