Gozde_nzl Kızlar hangi ilacı önerdi doktorunuz b12 için ben osende 2m kullanıyorum ne kadar kullandınız b12 takviyesi
[silindi] Gozde_nzl benim b12 düşük olduğu için ocean b12 sprey kullandım dil altından 2 ay kadar sonra vitaminlere geçtik
[silindi] Gozde_nzl b12 yi bırakıp ona geçtik zaten damla olarak demir ilacı ile beraber kullanıyorum suanda 24 hastalığım ilk zamanlar kullandım b12 yi