Kizlar merhaba bir az can sıkıcı bir soru.Hic hamileyken gelisimden kalma oldugumu.Arkadasimin bebegi gelisimden kalmış 9haftalikken.Hic hiss etmemis.Acaba belirtisi falan varmi?Arkasimda hic belirti yokmus kontrol gunu klabinin durdugunu orgenmisler.Yasayan oldumu hic?