ikiprensesannesi06 canparcam72 Sancın çok çıkmış canm kaç haftalıksin doktor gördümu bunu Sancıni ve kasılma olur onları hissediyomusun
canparcam72 Minigim38 39 haftama girdim ama çok az hissediyorum sancılarımı var mı yok mu sancımı olduğunu da bilmiyorum
Mavikalem canparcam72 Bazı kişileree sancı hissi az oluyor. Ağrı eşiğinden dolayı. Açılma ne durumda acaba
canparcam72 Esraliiii evet ilk gebeliğim doktora saat 3 ten sonra gidecem o yüzden bilgi yoksunuyum bu Nst konusunda :)
sacmalamakizim canparcam72 Normal doğum beklenir gibi görünüyor zaten 1 hafta içinde doğar gibi duruyor sağlıkla kucağına al insAllah ☺️
Mavikalem canparcam72 İnşallah 🥰 Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰