Biris yani bebeğimiz doğmadigi için detaylı bir şey diyemem ama capsule modelini aldık sürüsü kolay, açılıp kapanması kolay, hafif bir model. Ben travel alıp sonradan kabin boy bir arabaya geçmek istemiyordum açıkçası. Kabin boylara tek sıkıntı belki tekerleklerin küçük olması olabilir o da çok engebeli bir yerde yasamiyorsaniz sorun olmaz bence. Ben arabadan çok memnunum sadece tekerleklerinden emin değilim onu da doğunca gorucez. Tekerlek konusu da hemen hemen her kabin boyda böyle