tabi riskli bilerek kimse hamile kalmamali ama olduysa da yapicak hiicc bisey yok
bereketiyle gelsin insallah
takip ettigim doktor halise yolli
instadan da takip etmenizi oneririm her zaman sunu der bu soruyu soranla : bu bizim sorunumuz
hani demek istiyor ki kafani senin degil benim yormam gerekiyor buna : ) sonucta doktor o sen tasiyansin
yani sen gebeligine bak keyfini cikart insallah hic bisey olmaz her sey psikolojik de zaten hep olumlu ol
doktorunu iyi sec mutlaka siki takip yapilsin