Tugba1106 ben daha yeni dünyaya getirdim kızımı tam 33 haftalık olduğumuz gün doğdu bizim de ciğer geliştirici yarışmıştı sadece haftası küçük emme refleksi yok diye alındı küvöze tam 17 gün kaldı 18. Gün yani bu geçtiğimiz cumartesi çıktı eve getirdik çok şükür eğer emme refleksi gelişirse kilosu da ikiye çıkarsa yakında çıkar hiç üzülme ilk başta ben çok üzüldüm ağladım sonra orda daha güvende olduğunu bildiğim için ve sağ olduğu için hiç ağlamadım sütüme odaklandım sana tavsiyem bol bol sağ göğsünü süt gelmiyor diye vazgeçme illa ki geliyor ben gece bile iki üç saatte bir kalkıp sağdım