Aşırı derecede baş ağrısı çekiyorum. 6.ayımdayım ilk aydan beri başım ağrıyor özellikle yemeklerden sonra. Doktor MR çektirdi nörologa sevk etti. Kan sulandırıcı kullanıyorum ama hala ağrıyor. Yemek yedikten sonra sürekli ağrıyor. Böyle tuhaf durumda olan var mı