Birmelekbinsukurabbime Merhaba anneler nasıl gidiyor haftalariniz belirtileriniz neler gobisler büyümeye başladı mı
Annecim58 Birmelekbinsukurabbime 14+4 um ilk gebeligime göre daha çabuk büyümeye başladı göbegim. İştahım yerinde bulantılarim bitti çok şükür
-hilos1 Birmelekbinsukurabbime 15+3teyim bende koku hassasiyetim geçmedi bir türlü en çok o zorluyor beni midemi kaldırıyor bütün kokular😔 karnım benimde çıktı 🐣
Mucizem33 15 hafta hemen büyüdü bizim 2. Ayda hic göbeğim yoktu 2 . Ayda kilo almaya başladım bulantı yok binde bir oluyor sadece biraz baş agrım o da cok uyumaktan sanirim
Birmelekbinsukurabbime Mucizem33 bende 14+1 haftalık hamileyim bende arada mide bulantısı oluyor bide arada çok oturunca ya da ayakta durduğum da bel ağrım oluyor
Birmelekbinsukurabbime Tuccceee ben ultrasyona göre bakıyorum çünkü doktorum da ona göre takip ediyor
babyboy23 15+4 teyiz gobus bir anda cikti ve masallah kendimi iyi hissediyorum bugune kadar hic rahatsizligim olmadi
Birmelekbinsukurabbime babyboy23 maşallah canım rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin