Hulya2626 sezaryende anestezi alıyorsunuz, 7 kat kesiliyorsunuz, bildiğimiz kelli felli ameliyat. Doğumdaki kesi sadece bir katmanda oluyor o da iyileşmesi çok daha kolay bir dokuda. Vajina dokusu iyileşmesi en kolay dokularımızdandır. İkisinin semptomları kıyas edilmez. Sezeryande de içiniz bir anda boşalıyor ama plesenta şok ile ayrılıp alınıyor bunun bile doğal düsmemesinin ağrısı acısı var. Her neyse. Doğurabilen normal doğursun ben çok istedim ama nasip olmadı.