Merhaba gecen ay yaptırdım temiz çıktı evde kedi olduğu için aylık yaptırıyorum . Korkudan görünüşe göre fazla çıkmış gibi çünkü benim değerlerimden çok yüksek . Doktora görünün . Bizi de bilgilendirirmisiniz ? Birde belirli haftalardan sonra tokso çıkması çok önemli değil diye duydum . Yinede haber verin geçmiş olsun 🙏