-Papatya- 30 haftalık hamileyim doktora gittim ultrason da bebeğimin kafası 1hafta önde çıktı. Çok şükür beyninde bir sıkıntı yokmuş. Kafası büyük olacak dedi doktorum başına gelen var mi acaba doğuma kadar düzelir mi ? Düzelmez mi?
Hividarin -Papatya- kız kardeşimin bebeğinede kafası büyük beyinde sıkıntı yok yok dendi durum değişmedi halen büyük önde ilerliyor doğumuna 1 ay var daha
pembemaviii -Papatya- benim de başı hep 1 hafta öndeydi doktor normal bisey dedi çocuğun kafasının tombik olmasıyla alakaliymis yani zaten ultrasonda da belli oluyor yanaklardan 🤗
Mavikalem -Papatya- Özellikle erkek bebeklerin cogunda var bu bas büyüklüğü. Çok aşırı büyük olmadığı sürece sıkıntı olmaz.
Dilara556 -Papatya- bize 30. Haftada kontrolde söyledi doktor 4 hafta önde dedi çok şükür sıkıntı yokmuş . Oğlan çocukları genelde öyle oluyormuş . Şuan 34 . Haftadayım kafası 38 oldu galiba 😂😂
sifadmry Babada doktorum büyük dedi 100 milimi geçerse normal doğum zorlaşır dedi bakalım daha 32. Haftadayız
Mcolci -Papatya- bizim düzelmedi canım. 24. Haftadan bu yana 2 hafta önde gidiyor. 37. Haftadayız hala aynı böyle devam ederse normal doğum olmaz dedi doktorumuz sezaryen olacağım🥴önemli olan sağlıklı olması genetik oluyormuş takılmadık biz hiç sende takılma rahat ol💐
-Papatya- Mcolci ilk söylediği zaman korkmuştum bir sorun mu var diye ama sonra baktı doktorum beyninde sıkıntı yok sadece kafası biraz büyük bi bebek olacak dedi 🙏 babasının kafası büyük koca kafalı babası var dedim doktor gülmeye başladı 😂
minikerdeminannesi -Papatya- doktor bir sıkıntı yok dediyse olmaz bence sedece genetik olarak büyüktür o da milimetrik hesap zaten o kadar belli olmaz bence, isterseniz başka hastaneye gidin belki ultrason da sıkıntı vardır
-Papatya- minikerdeminannesi 3 farklı doktorum var 🙈 birisi özel diğerleri devlet benim böbrekte sıkıntı olduğu için diğer hastanede de Kadın doğum da muayene ediyorlar. Ayın yirmisinde randevum var bakalım bu doktorum ne diyecek
Ftmcgdms -Papatya- 32 de banada bir hafta büyük kafası demişti bende sordum yarım cm gibi bir şey bu fark etmez eğer biraz daha büyük olursa normal doğum zor oluyor demişti ki zaten ben sezeryan olduğum için önemli değil