sirikocum12 Merhaba, iki ay önce doğum yaptığımda hastanede bebelac verdiler. Bizde bebeğim sevince bebelac gold kullandık ama kabız yaptı bebeğimi. Daha sonra meme reddi yaşayınca tamamen mamaya geçtik hipp organik combiotik aldık içtiği gibi kusmaya başladı hiç sevmedi bu kez de tavsiye üzerine hero baby e geçtik şuan çok memnunuz severek içiyor kızım