Bence önceliğiniz normal doğum olsun, bünyenizde ne güzel müsaitmiş. Sezeryan ağrısız geçiyor belki ama sonrasında çok uzun bir süreye yayılan ağrı toparlanma süreci oluyor. Normal doğumda ise bahsedilene göre çok çabuk toparlanıp günlük yaşantınıza dönebiliyorsunuz