Alimenur Sulesulee henüz belli olmadı Yarın 12 olcaz inşallah Tek belirti yüzüstü yatarken karnımın altına bişeyler batıyor hissi
Aysnrbtnn Sulesulee ya kızlar bişey sorucam ben 9+5 haft hamileyim uyuyamıyorum göğüs ağrısına çok şiş ve sızlıyor sanki uçları falan sizdede öyle mi ne sağa dönebiliyorum ne sola ne zaman geçer acaba bu şişlikler
Sulesulee Aysnrbtnn benim ilk ay yani hamile olduğumu bilmiyordum ozaman çok agriyordu öğrendim 6 haftalikta iki hafta sonra felan geçti benim göğüs ağrım sisligide indi
naneli_seker Sulesulee benimde gobekten assagi dogru oglumda gobekten usteydi kiz hissediyorum ama herkes erkek dedi bakalim saglikla sıhhatli gelsinde kiz erkek farketmez