Emos07 15.haftaya girdik kizlar bir kac gundur ara sira sag kasık agrisi yasiyorum sizdede oldumu normalmi sizce ama oyle fazla siddetli bi agri degil
FatosNazim53 Emos07 oldu oldu. Bende de çok oldu valla. 19 dayım bugün yine sağ tarafta hassasiyet var. Rahim büyüyor ondan kaynaklı diye düşünüyorum.