Yani uzun vadede baskılılar solabiliyor ama zaten isimli takımlar genelde yenidoğan hastane çıkışı olduğu için ancak 1-2 kere giyebiliyor o yüzden nakışlı yerine baskılı almak daha mantıklı geldi bana uzun süre giyebileceği bişey değil o kadar para vermeye gerek yok 🤷🏻♀️