Sakin Kızlar selam Bursa da doğum yapıp memnun kalanlar hangi hastaneleri tercih ettiniz ? Özel mi , devlet mi kararsızım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🍒🍒
Celins_ Sakin 3 yıl önce Esentepe hastanesinde doğum yaptım. Doktor, ebe, personel, temizlik hijyen, her konuda çok memnun kalmıştım. O yüzden yine oraya gidiyorum nasipse Mart ayında doğumum olacak. Tavsiye ederim..