hvvcngr Kızlar 33 haftama girdim aşırı kaşıkta ağrım oluyor doktora gittim doktor magnorm verdi portakal tadında karıştırılarak içilen bi hap kullanmak istemiyorum ama çok ağrı oluyor kullanan var mı ya da başka önerisi olan