Semanur27-K Merhaba kızlar ben bu ay gebelik planlaması yapıyordum pazar günü çatlatma iğnesi vurundum bundan kac gün sonra test yapmam lazım şimdi yapsam cok mu erken bilmiyorum 🤲
Ardakumsal Semanur27-K 15 güne kadr beklemen lazım Bıldgm kadaryla benım 18 gün oldu ama test negatif İnşşlah Tutmuştur senin
Hazeltm Semanur27-K bende pazar günü vuruldum canım bekliyoruz 15 günü geçmesi gerekiyormuş kesin sonuç almak için inşallah hayırlı haberler alırız
Zeyna27 Semanur27-K 14. Günden önce yapma yalancı pozitif çıkıyor benim 12. Gün sıfırlanıyordu ama sen 14. Test yap bu arada klomenle gebe kaldım kızım 5 aylık
Ardakumsal Semanur27-K igne beta hcg salgılıyor 12 güne kadr da etkisi devam edıor yanı Kanada’da İdrarda pozitif gosterıyor en dogru sonuc 15 gün yapılan idrar testidir
Happy-melek1997 Hazeltm iğne sonrası hangi günleri kaç gün değerlendirdiniz acaba iğne vurulduktan hemen sonraki gün mü değerlendirmeye başlanıyor günler bana da bu ay vurulıcak Buyük ihtimal doktorum öyle söyledi
Hazeltm Semanur27-K benim de kasık ağrısı ve göğüslerim şişti ve göğüs hassasiyetim var bilmiyorum hepsi regl belirtisi ayırt etmek çok zor pazar günü test yapacağım ♥️
Semanur27-K Hazeltm ay hadi İnşallah güzel haber verirsin cnm bnde bekliyorum ne zmn yapsam bilmiyorum
Semanur27-K Zeyna27 bnde klomen kullandım çatlayma iğnesi vurundum test negatif cıktı daha önce bir daha da yapmadım ama kahverengi leke geldi