Bugün tam 9 haftalık olduk kalp atışını dinlemeye gidecez açıkça söylemek gerekirse korkuyorum endişeliyim karmaşık duygular içindeyim çünkü 1 kaybım var. RABBIM çok bekletmeden tekrar nasip etti.. Bana dua edin olur mu insaAllah sağlıklı bi şekilde ilerlemisizdir insaAllah kalp atışını duyarız.. 🤲🏻🤲🏻 Şimdiden çok teşekkür ederim 🤲🏻🤲🏻🥰🥰❤️❤️