Nazyapiyo_ya aysenur-1998 doğruluk payı yok ki zaten 2 seçenek var 50 kişinin doğru çıksa 50 kişinin yanlış çıkar 🙂
Melekolmak Benim ilki doğru oğlum olmjstu ikinci kız gösteriyor ama belli değil daha insallah kızdır 🤲
Mehtap1905 aysenur-1998 bende erkek çıkmıştı kizim olucak. Ilkindede kızdı erkek oldu. İnanmayın şunlara yaa valla sacma 🙈
[silindi] aysenur-1998 iki kizimda da dogru çıktı bunda erkek diyor ama henuz ogrenmedik cinsiyeti bakalim ne cikacak