BerosS_34 İlk gebeliğimde tatile gidecektik 7 aylık falandım bi anda arabanın içinde bile kendimi havasız,nefessiz kalmış gibi hissediyordum cam açık kafamı dışarı çıkartıp yolculuk ediyordum :)))) Uçakta böyle şansım olmayacağı için vazgeçmiştim ama bu benim rahatsızlığımla alakalı bi durumdu, tercih meselesi. Bu gebeliğimde 5.haftamdaydım doktora da gittim bi sıkıntı yok dedi tatile gittik geldik bir sıkıntı olmadı.