Merhaba, dün detaylı ultrason için gittiğim doktorum karnımdaki sıvının fazla olduğunu ve gebelik şekerimin olduğunu söyledi. Bunun sonuçları erken doğum bebekte doğumdan sonra sorun yaşıcağımı söyledi. Böyle birşey yaşayan arkadaşlarım varsa lütfen akıl verebilir mi🙏🏻 nelere nasıl dikkat etmem lazım. Bugün tam 22 haftalık olduk çok şükür