Hildambxl hakkımızda hayırlısı cektigim acılar aklımda ama sancı nasıl bsy hatrlamiyorum nefes almakta zorluk cektigimi hatrliyorum ama çok güzel bi duygu şimdi o duyguları tekrar yaşayacağız bu beni mutlu edio aslında. etrafimda herkes dha kolay olur diyorlar bakalım artk benmde oglan 2 buçuk yaşında bana pek eziyeti olmuyor derdi hep gezmek hep parka çıkmak oluyor bnm içinde yürüyüş oluyor aslında 😊 gece süt içme alışkanlığını biraksa dha iyi olucak braktiramadim 😒