Arkadaşla gebeliğimin 33.haftasındayım ve ıspanak tüketiminden besin zehirlenmesi sorunu yaşadım diyare, istifra, ateş, eklem ağrısı yaşayarak ağır bir şekilde geçirdim hastanede serum ve ilaç tedavisi ile atlattım gibi şimdi fazlasıyla halsizlik çekiyorum. Benim gibi besin zehirlenmesi yaşayan oldumu,neden oldu, kaçıncı haftanızda oldunuz ve nasıl toparlandınız..? Durumunu paylaşan arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim🌸