Arkadaşlar serklaj olup başınizdan neler geçti anlatirmisiniz hem olacaklar rahatlar hemde bende oldum şu an 8.gunumdeyim hafiften sol kasığımda bir batma var normal mi diye size de sorayım anlatın dinleyelim neler yaşadınız 😊
Ben 22.haftada acil serklaj oldum rahim duvarim 18mm e düşmüştü halen daha kontrole gitmedim bajakim 20aralikta randevum ilk gün baya ağrım oldu bir kaç gün lekelenme vs. Yaşadım şimdi iyiyim ama dediğim gibi hafif batma oluyor bazen sağda bazen solda normal mi bilmiyorum ama hastanede kalırken sorduğumda tek tarafliysa normal demişti doktorum 🙂