Ardakumsal Kızlar 21 kasımda ovitrelle oldum 2 gün önce test yaptım negatif cıktı hallen adette olmadım benımle aynı durumda olan var mı ?
beyza_77 Ardakumsal bence kan ver canım kanda kesin sonuç alırsın bide ben 2 defa ovitrelle oldum tam gününde adet olmuştum kaç günün var adete
mrvsrcn Ardakumsal bende iki defa iğne yaptım birinde 17.gün diğerinde 18.gün regl oldum bence tekrar test yapın yoksa doktora gidin kist oluşmuş olabilir
Ardakumsal beyza_77 adetim 2 gün gecikti ama Kanda 1.0 dahi olsa Teste silik cızgı ckması gerekirdi galiba bu ay olmadı Beklıycem bır kac gün daha
Ardakumsal mrvsrcn kıstın bi belirtisi olur mu ki zaten polikistlşk over sendromuyum olmadmı acaba ya belirsizlikler içerisindeyim kac gündür karın agrısı ve sırt agrısıda var hallen olmadm
mrvsrcn Ardakumsal polikistikten farklı bir kist oluşuyor diye biliyorum bence bir kan verin varsa zaten kesin çıkar
beyza_77 Ardakumsal benim geçen ay kist oluşmuştu hiç belirti olmuyor canım bence en iyisi kan tahlili verip doktora gözükmek doktor sana 14. gün test yap demiştir mutlaka. Eğer bebiş yoksa ona göre adet olman için ilaç verir