38+5 deyim, doktorum ebem annem herkes gelmesi için şunu yap böyle yap vs diyor, hatta gereksiz yere çatı muayenesini bile 2-3 kez yaptılar, bebeğin kilosu 3 kg oldu yeni, doğum kolay olur vs diyorlar ama ben daha erken diyorum. Evde yapmamı istediği hareketleri de yapmadım🫣 zaten çatı muayenesi sonrası korkmaya başladım, neyse bakalım, yarın yeniden gideceğim bakalım bu sefer ne diyecekler