Zeynepoyrazz Hanımlar 17+2 de bebeğimin kilosunu 186 gr, boyunu da 21cm olarak söyledi doktor. Sizce normal mi ? 🥰
Fulyacoban Zeynepoyrazz seninle aynıyız ama ben haftaya gideceğim nasipse büyük ihtimalle normaldir diye düşünüyorum 🥰