Ftskoc 14 hftta doldurduk bugun cok rahat bi gebelik geciriyorum insAllah boyle devam ederim ve dogum da kolay olur 😍
srpl1515 Hem çalışırken hem de okurken zorlanıyorum. Eve geç varıyorum 10 11 gibi.😔 onun dışında iyi geçiyor. Kusma. Bulantı karın ağrısı bazen oluyor bazen olmuyor
Yelizmurat Bugun tam 14 haftalik 2. Trimestere girdik. Kokulara karsi biraz hassasiyetim azaldi. Ama esimden tiksinmem devam ediyor en kucuk bi kokusunda aninda kusuyorum. Yani gunde enaz 1 kere kesin kusuyorum oyuzden hic kilo almadim daha 4 kilo vermistim oylede kaldim. Halsizlik baya var. Ve geceleri surekli uyaniorum. Uykum boluk boluk heergun rabbim yardimcimiz olsun hafta kontrolum var cinsiyetimizi ogreniriz insallah 😍
Ayselll 13+6 olmamıza rağmen midem hala çok bulanıyor, kusuyorum ve tiksinmelerim devam ediyor😔 umarım kısa zamanda geçer🙏🙏
Busrademiir Vallahi 14 haftalık olduk bugün bizde, iyiyiz şükür sadece karnım biraz çıkmaya başladı 😊 İş yaparken yoruluyorum 😑 Banyoya ve buz dolabına karşı hiç enpatim kalmadı elimde olmasa hiç uğramak istemiyorum çok kokuyor midemi bulandırıyor vallahi. Bir de sürekli tuvalet maceramız var gece ve gündüz. Bebek büyüdüğü için de ara sıra karın ağrısı 😊