Sibelalper Merhabalar bu doktora giden varmi İsmini cok duydum yarin ilk muayne me gidecem ona 6.ayimdayim doktor ariyorum hala :(
yalandunyaa Sibelalper Allahim şaşırtmasın okadar memnun kaldım ki Allah binkere razı olsun hastane tertemiz çalışanlar pozitif ebeler çok iyi Kesinlikle öneriyorum Bende öneri olarak gittim Çok Şükür memenun kaldım