oozgenur benimde vardı insülin direncim aslında çokda bi kilom yoktu ama direnç vardı, aile hekimi buda etkileyebilir gebeliği dedi glifor diye ilaç verdi bunu kullanıp hamile kalanlar var dedi, açıkcası umudum yoktu ama yinede kullanıyım dedim bir ay anca kullandım. Çünkü etkili bi ilaç saat öğlen 12 oluyodu ben asla açlık hissetmiyordum zar zor yiyordum bişeyler, su bile içmek istemiyordum çünkü sürekli tıka basa yemişimdi şiş gibi hissesiyordum. Haa tatlı isteğimi bastırıyodu o yönden iyiydi. Ama gün geçtikce artık dayanamadım açlıktan başım dönüyordu sürekli ama yemekde istemiyordum en son bıraktım yani. O ilaçdan heralde 4 5 ay sonra hamile kaldım hala insülin direncim sınırlarda sınır 20 benim sonuç 16 mesela. Yani hamile kaldığımdada insülin direncim sınırdaydı. Ben inofolic combi içtiğim ay hamile kaldım onuda kadın doğum doktorum önermişti, ama insülin direnci %100 gebeliğe engel denilemez bence. Benim çevremde direnci olmamasına rağmen hala hamile kalamayanda var 🤷🏻♀️