1850 27 haftalık kanama ve sancıyla gittim ama o kadar şiddetli sancıydı ki anlatamam doktor hemen yatış verdi ciğer geliştirici iğne vuruldum kanamam durdu sancım kesildi 3 gün sonra taburcu oldum 1 hafta sonra tekrar gittim aynı şikayetle 3 gün daha yatış verildi şuan çok şükür iyiyim korkma rabbim eger onun şimdi doğmasını istiyorsa doğacak bunu unutma dua et bolca 31 haftalığım ve hala inanılmaz sancılarım var ama şuna inanıyorum ki Doğacaksa zaten doğacaktır yapacak birşey yok