Eda_11 Merhaba arkadaşlar. Ben 28 Kasım’da doktora gittim kese gözükmüyor dedi kan tahlili verdim BT HCG 666 çıktı. Ebe hamilesin dedi daha yeni olduğu için gözükmez dedi. Yarın bir daha gidicem ama korkuyorum. Gozukmezse diye. Gözükür mü sizce ?
hunilimom Eda_11 kese gözükür ama bebek ve kalp atışı gözükmeye bilir alttan muayene ile belki ben 7+2 de bebek ve kalp atışı duymuştum
91mer Eda_11 bu beta değeriyle gözükmez Genelde 1500/2509 beta değeriyle görünüyor ama bademde görünmeye bilir korkmayınız Betayla alakalı olmayabiliyor Siz beta takibi yapın 2 gün arayla Hayırlı uğurlu sağlıklısı kucağında nasip olsun 🌺🌺🌺
symabskrt Merhaba benim de 5+2 de kese gözüktü 6+2 de vajinal ultrason ile kalp atışı duyduk ama herkeste aynı olmayabilir bu durum bazıları daha geç duyuyor