Albertos
26 haftalık olduk kızlar dün kontrolüm vardı iki aydır gitmiyordum. Bebek gayet iyi dedi 900 grammış daha boyu iyiymiş bendede kansızlık çıktı ilaç verdi . Sizce haftasına göre iymi kilosu bana düşük gibi geldi dr normal dedi ama 🙃 teyzeleri kızım çok tatlı olmuş Allahım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Cuma günü hürmetine hepinize hayırlı Cuma’lar