Ayezhanim ya ben en çok şeye şaşırdım. inanın böyle rüyası çıkan biri değilim yani.. hislerim kuvvetlidir ama yanıldığım da olur özellikle hamilelikte insan gerçek olsun istiyor, kendini manipule ediyor haha. İlk defa rüyamın çıkması beni çok şaşırtmıştı ve ilginç olan şu ki; kayınpederim de rüyasında bizi görmüş, ona torun haberi veriyormuşuz ve bebek erkekmiş.
Biz kendilerine hamilelik haberi verdiğimizde, bize bunu anlattılar. Önceden söylememişler böyle rüya gördük diye, ayıp olur çünkü torun istiyor der gibi 🤣 Ve gerçekten bebeğimizin cinsiyeti de erkek. Bana da bi his geldi hatta 8.haftamdayken nedense erkek olduğunu hissetmeye başladım. Ama bunu kimseye söylemedim, çünkü kız da olabilir diye, eşime dahi söylemedim. H&M mağazasında gezerken, bebek katına inip eğer erkekse hislerimin kanıtı olsun diye ve yaza doğru şort giyebilsin diye 4-6 aylık erkek şortu aldım çok tatlı bi tane hahaha. Benim de hikayem böyle :)