Ben normal Doğum yaptım ikinciyi bekliyorum şimdi,Doğum sancısı nasıl oluyor biliyormusun,karnın birden bire ortaya doğru toplanıp çok sert oluyor ve bunun yanında aynı adet ağrısı gibi ağrı geliyor sonra birden karnın gevşiyor ve ağrı kayboluyor bir kaç dakika sonra tekrar aynısı oluyor,eğer bu toplanmalar ritmik birşekilde oluyorsa Doğum olacak demektir 🙂