Sarı akıntım vardı biraz doktorum bu ilacı verdi vajina içini temizlesin diye ,daha önce kullanan oldu mu ?
Hamileler için iltihap ve mantar içinmiş , hamileler kullanabiliyormus , bebeğe bir zararı yok bunun haricinde olanlar yasak dedi. Daha önce kullandınız mı