Sehernaz_12 Kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz kızlar🥰 Biz şuan 5+0 ız 2 hafft sonraya doktor randevusu alacağım kese ve kalp atışı duyulur mu sizce 🌸
Tiiffany Sehernaz_12 bazısı duyuyor bazısında duyulmuyor. Ama alttan muane ederse duyulur. Ultrasonda Benim duyulmamıstı daha yeni garanti olsun diye 10 gün sonra gel demişti. Bende double garanti olsun dedim 15 gün sonra gittim 😂 kalpte kesede gördük. Szde duyarsınız büyük ihtimal
Prenses_18 Sehernaz_12 Merhaba ben 7haftasinda duydum☺️ insAllah sizde duyarsiniz bence gec dollenme olmadiysa
Sehernaz_12 Prenses_18 ay inşallah yaa dayanamayıp erken de gidebilirim doktora bir kimyasal gebelik geçirdim çünkü 🥺
ozerturksule minnieme ultrasonla mo gördünüz keseyi alttan muayene ile mi ben de şu an 4+3 üm pazartesi rabdevum var
symabskrt 5+2 de keseyi gorduk 6+2 de kalp atışı duyduk vajinal ultrason ile duyulur canım insallah duyulmazsa da stres yapma bazen geç olabiliyor herkesin aynı olmuyor
Sulesulee Devlette çok fazla dinletme yönünde değiller 11 haftalık oldum daha duyamadım yarın randevum var 🥺