Burcuuuuu Çok şükür 34. Haftaya girdik bu butonu da gördük bebeğim toplanıyor arada ağrılarım oluyor sizlerin nasıl geçiyor 🤲🤗
Sukrandmr 32.haftadayım ben de . Bebek çok hareketli bazen canım acıyor korkuyorum fırlayacak gibi 😅 sırt bel ağrısını demiyorum bile alıştım artık. Ama zaman yaklaştıkça da korkmuyor değilim açıkçası. Sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah 🥰
Harikuya_Su 35+5 e kadar geldik bizde 40 ı görmek istiyorum valla herkes doğurayım diye bakar ben 41 e kadar giderim herhalde 😂 göbüşün düşmüş 2 haftaya doğurursun sen diyorlar kokudan yatıyorum
Burcuuuuu Harikuya_Su bana da biri dedi ama göbek düşünce kanala mi girmiş oluyor doktor bişey demedi ama
Harikuya_Su Burcuuuuu bende önümüzdeki hafta gidicem doktora sorucam büyükler myle diyor genelde bebek aşağı indimi doğum yaklaşmıştır diye ama bilemiyorum ilk hamilelik olduğundan moralimi bozdular 😂 ben ocağa çıksın istiyorum herkes doğucak diyor
Burcuuuuu Daffyy ya kasilmayla bebek toplanmasini karıştırıyorum nasıl oluyor 2. Gebeliğim ama unutmuşum
Daffyy Burcuuuuu ben kasıklarımda ağrı hissediyorum sadece geriliyor böyle sanırım o çünkü farklı hissettiğim bişi yok😊