Valla canım bugün olmam gerekiyordu olmadım ama 2 gün geriye atıyormuş benim bazen takvime baktım. Hiç umudum yok, ama moralim bozuk kalbim sıkışıyor hiç iştahım yok ya. Hiç böyle kötü hissetmemiştim kendimi moralsiz, bu ay olmazsa artık bende gidicem doktora ilk defa